Amalan Bonda: 2016

Pengikut

Isnin, 31 Oktober 2016

Jangan sampai masalah hingga ke tahap KEMURUNGAN

Kegusaran anda menambahkan lagi  keparahan anda
( sekedsr gambar hiasan )






Selamat bertemu kembali
setelah sekian lamanya menyepi
di halaman kerdil ini.





Dalam kesibukan merawat
pesakit yang rata2
membawa permasalahan
yang sudah BERJERUK lama
amat bertuah rasanya
di pihak Amalan Bonda
yang didatangi oleh pesakit2
yang baru bermasalah seminggu dua
atau pun sebulan dua
purata semuanya
yang sudah BERTAHUN2 lamanya





Paling MEMENINGKAN
menjeggah tanya
dengan cara BER - WHATSAP
dan ber - SMS




Nak di layan salah
tidak di layan pun salah
jadi semua
SERBA SALAH




Pada hal dah di tulis BESAR2
di sebelah kanan laman ini





BUATLAH PANGGILAN TERUS ! ! !
PAYAH SANGGAT KE ?
KENE TANGKAP POLIS KE
KALAU CALL aaaah ?





Berbalik kepada kes


Terpaksa juga terkadang
untuk jadi sedikit KURANG AJAR
demi erti kebaikan dan kesejahtera
para2 pesakit semua
boleh dikatakan
98% puncanya




ONANI !

ONANI !

ONANI !




Dari budak2
sampai diwasa
dari diwasa sampai kawin




TAK HABIS2
TAK BERHENTI2
dengan BERONANI



Buat gan bini tak boleh
OANAI boleh ... adoooooooiiiiii hai
dah kawin wat apa ?







Bila sampai ke pejabat Amalan Bonda setenggahnya sudah pun dalam kaadaan MURUNG
sampaikan dah berpuluh tahun bermasaalah sehinggakan isteri lebih selesa
berkongsi bilik dengan anak2...
( sekedar gambar hiasan )







Bagaimana menanggani masaalah ini ?

Nak sembuh
nak pulih
nak elok
nak mantap
( Dah pun hidup segan mati tak mahu )


DUIT PULAK JADI PERSOAALAN !





FIKIRKANLAH


KEHEBATAN ANDA


yang sudah beransur2 PUPUS



DAN KEBODOHAN ANDA

DENGAN TANGAN ANDA SENDIRI

DUIT YANG DICARI BERTUNGKUS LUMUS






Aapabila yang dinamakan KELELAKIAN
telah hilang AYAM JANTAN tidak lagi BERKOKOK




DAPATKAH BERBAHAGIA



DENGAN DUIT SEMATA2





KEJAGUHAN DI TEMPAT TIDUR

BUKAN PADA WANG RINGGIT


TETAPI

PADA TAJI YANG TIDAK RAPUH !





Salam semesra kasih ku nan abadi
                 BONDA
  Ummul Hanna Al Hannnah




Isnin, 17 Oktober 2016

Sebulan menyepi selamat bertemu kembali

Maafkanlah diatas sekian lama menghilang
sehinggakan ada yang call bertanya





' Bonda ngapa tak update ...
mengapa takada cerita baru ?





Sebenarnya Bonda tetap ada
tidak kemana2 pun menghilangnya
senggaja nak menduga kerinduan semua
kepada laman kecil lagi dhaif ini




Rupa2nya
banyak juga yang rindu dan sayang..
pada amalanbonda dan Bonda ya















Eeeeeewahh PERASAN lah pulak hehehe





Tiada cerita yang hendak dikongsikan kali ini
In Shaa Allah esok lusa
kita kembali bercerita
Lagi dan Lagi...





Dan untuk kesekian kalinya
ingin di ingatkan Lagi dan Lagi
cara terbaik BERURUSAN




BUATLAH PANGILAN !




KE TALIAN


012 - 3730466 / 013 - 6673006


10 pagi ke 10 malam

Setiap Hari







Salam semesra kasih ku nan abadi

   
             Bonda
Ummul Hanna Al Hannah



















Isnin, 25 Julai 2016

Perkongsian

Bahang kehanggatan syawal masih lagi terasa
Salam ampun maaf sekali lagi dilorekan disini









Andai selama ini banyak celoteh2 Bonda
Yang menyilu hati
Kalian2 semua.
MAAFKANLAH Bonda








Pakej Rawatan Ramadhan
Banyak menemukan kes2 yang unik
Dan agak pelik
Namun tidak dapat dimuatkan semuanya disini
Sebagai bahan PERKONGSIAN






Yang dapat dimuatkan disini hanyalah yang ada KEISTIMEWAANYA sahaja






Dia membuat bayaran tunai
Sehari sebelum raya
Merebut peluang bayaran yang ditawarkan
Oleh amalanbonda






Dan temujanji rawatanya
bermula pada 19 july 2016 - 21 july 2016
jadwal waktunya selama 3 hari ini 8.30 malam.










Dia seperti sudah diselubungi KEMURUNGAN
(Sekedar gambar hiasan)




KES

1 - Setiap kali buang air besar air maninya keluar
      Seperti Injakulasi
      Tanpa ada rasa RANSANGAN


2 - Kencing TITIS


3 - Setiap kali bersama isteri
     Urat telor / Telor sebelah kirinya MENEGANG



4 - Kepala Vitalnya TERMASUK KE DALAM
     Nampak hujungnya sahaja


5 - Kencing keluar pada 1 lubang lain
     Lubang asal semula jadinya TERTUTUP
     Di usianya 15 tahun


6 - Bermasaalh dari usia 15 tahun
     Good morningnya 3 ke 4 bulan sekali


7 - Jatuh motor TERHENTAK
     menanggung kesakitan pada tulang Sholbi
     dan tulang belakang dari usia 17 tahun
     sehinga ke hari rawatanya dia berusia 37 tahun
     bermakna 20 tahun penanggungan.



8 - Seorang penagih onano TEGAR
     melakukan setiap hari dan BERKALI-KALI
     di usia 12 tahun
     usia 15 tahun PUNAH RANAH !





9 - Terus dan terus BERONANI
     tanpa henti tak boleh  pun
     DIBOLEHKAN juga dalam segala UPAYA yang ada





10 - Berkahwin di usia 33 tahun
       dalam kaadaan hidup segan mati tak mahu
       Alhamdulillah dikurniakan seorang anak
       baru berusia 2 bulan.. Aamiin
       walau dalam kaadaanya kadang bagun kadang tidak
       bagunya pun dalam kaadaan menda tu sontot
       ada kepala saja dan macam pisang masak yang direbus
     

 



Inilah satu kes
yang paling banyak MASAALAHNYA
yang kene ditangani dan diselesaikan
oleh amalanbonda
DEMI KEBAHAGIANYA .
Kebahagian seorang insan.



Seperti biasa di hari pertama rawatanya
setelah selesai menjalani pemeriksaan
dia dipersilakan ke bilik rawatan
selesai rawatan pertama dia diberi ubat dalam dos tertentu
sehingga bertemu kembali esoknya jam 8.30 malam.





PALING MENGEJUTKAN ...


8.30 pagi
20 july 2016 bonda menerima
msg whatsapnya



" Salam bonda
Alhamdulillah dia bangun 2 kali
balik dari tempat bonda semalam dia bangun
dalam 1.30 pagi agak menyurung dah tapi tak lama
dalam 2 mimit sahaja dan ada ketegangan dari sebelumnya.. "






hahahahaha...
tak sabar2 dia nak tunggu malam datang
dan bagi tau..






Sehinggalah kerawatan ke 2 dan ke 3nya
setiap kali dia melangkah pulang
beriring SENYUMAN
yang PENUH BERKEYAKINAN












Salam semesra kasih setelus hati nan abadi
        Bonda Ummul Hanna Al Hannah







Rabu, 13 Julai 2016

Cukup sampai disini..







Salam Eid Mubarak
Salam Aidil Fitri
Maaf segala salah dan khilaf..
Sepanjang hayat laman kecil ini
Berada disini
Tersalah kata dan tutur bicara..







TAWARAN PAKEJ RAMADHAN


SUDAH PUN BERAKHIR..7/7/2016







Terima Kasih
Kepada yang meletakan kepercayaan
yang sudah dan sedang MENJALANI RAWATAN
juga yang masih menunggu giliran.



 





Salam semesra kasih ku nan abadi setelus hati
                        Bonda Hanna 

Selasa, 21 Jun 2016

Atas dasar pertimbangan ...

Maka amalanbonda memberikan Pertimbanganya ..







Memandangkan musim perayaan akan menjelang tiba


ATAS DASAR PERTIMBANGAN




Inilah Maka...

amalanbonda terus menerus

mencaturkan penurunan KOS RAWATANYA




Bagi yang memaklumi

Alhamdulillah telah pun membuat pembayaran penuh

untuk jadwal rawatan selepas raya

amat dihargai

TERIMA KASIH !




Terima Kasih juga

merebut peluang ini

ATURLAH JADWAL ANDA

SELAGI RUANG JADWAL

MASIH ADA LAGI KEKOSONGANYA..










Hannna Al Hannah

Ahad, 5 Jun 2016

Tawaran Istimewa Pakej Rawatan Ramadhan ...


AMALAN BONDA MENAWARKAN
ISTIMEWA PAKEJ RAWATAN RAMADHAN





Salam Ramadhan
Kepada semua





Sempena bulan mulia ini
tiada sebarang perubahan kepada 
perkhidmatan rawatan amalan bonda







Masih tetap seperti hari2 biasa sebelumnya
dibuka setiap hari dari 10pagi ke 10malam



Hubungi talian

012-3730466
013-6673006


Untuk sebarang pertanyaan 

dan untuk menetapkan 

JADWAL TEMU JANJI ANDA







TIDAK MELAYANI SMS DA WHATSAP

HANYA PANGILAN SAHAJA ! ! !







ISTIMEWANYA PAKEJ RAWATAN RAMADHAN


DARI SEGI HARGA





MEMANDANGKAN SEMUANYA

AKAN MENYAMBUT HARI RAYA




AMALAN BONDA MENAWARKAN



POTONGAN HARGA

PAKEJ RAWATAN

900rm SAHAJA  SEPANJANG RAMADHAN INI  !







BERMULA


DARI 6 / 6 2016 SEHINGGA  6 /7 /2016


REBUTLAH PELUANG INI


ANDA JUGA BOLEH


MENEMPAH JADWAL TEMU JANJI ANDA


DALAM TEMPUH WAKTU TAWARAN DIATAS























SELEPAS TARIKH TERSEBUT


TIADA TAWARAN LAGI !




Salam Ramadhan Kareem Al Mubarak kepada semua ..


























Khamis, 26 Mei 2016

Buat Panggilan TERUS ke talian AMALAN BONDA..





Sekedar gambar hiasan .






Salam sejahtera kepada semua
sudah agak begitu lama tidak berada
diruang kecil lagi dhaif ini





Sibukah Bonda ?





Begitulah ada kalanya
dan dikadang ketikanya...




Mengendalikan kes2
walau pun dalam masalah yang sama
tetapi ia BERBEZA
cara dan rupanya..





Sehinggakan ada yang mengakui
mengikuti laman ini sudah sekian lama
namun tetap juga tidak dapat
memahami
tidak dapat mengerti..




TANYA..dan BERTANYA
Lagi.... dan LAGI !






Duhai Bonda
PUJUK dan SABARKANLAH HATI ...










Yang paling PAYAH nak dilayan yang suka BER - WHATSAP
dan BER - SMS
( Sekedar gambar hiasan sahaja...)





Menyentuh sedikit sepanjang harga PROMOSI
selama 2 bulan yang berakhir april lalu




YANG PALING MENCABAR

Untuk MEMULIHKANYA...



DIA....

Berusia 35 tahun

Melakukan onani seawal usia 9 tahun

hingga keusianya 20an

SEIAP HARI

PERCAYAKAH ANDA ?

SAMPAI 10 KALI SEHARI....

Bertemu jodoh dan nikah di usia 28 tahun..

KETIKA BERNIKAH..

PRASTASINYA SUDAH MENURUN

DAN ADA MASALAH KENCING TITIS...







Dalam record kedatanganya 20 / 2 / 2016
untuk menjalani rawatan
DIA...
MASIH MELAKUKAN ONANI




ALLAH HU AKBAR !











AMBILAH IKTIBAR DALAM KES INI !







SEBAB...

TERKADANG BONDA KEHABISAN TISSU

UNTUK MENGESAT

AIRMATA ANDA..  !














Salam semesra kasih ku nan abadi
      Ummul Hanna Al Hannah





































Isnin, 11 April 2016

Bijaklah memilih ..

Memilih NILAI dan HARGA kesihatan diri atau pun WANG







Salam..



Manakah yang hendak didahulukan  ?





KESIHATAN & KEMANTAPAN DIRI

ATAU PUN WANG..







Ya kita bercerita lagi...  hehe






TIADA SARANAN DARI AMALAN BONDA

TERSERAH KEPADA KEBIJASANAAN PEMIKIRAN ANDA..






Cume sekedar berkongsi sedikit

dari apa yang ada..









Munkin banyak yang ragu - ragu

atau pun takut dengan

HARGA PAKEJ RAWATAN











Ya DUIT bukan segalanya...




Bukan Amalan Bonda




TIDAK ADA TAWAR MENAWAR

ADA PERTIMBANGAN

DAN CARANYA...






TAMPILAH DAHULU

BERANI

MENGEMUKAKAN SEGALA MASAALAHNYA




JANGAN DIPENDAM

DIDALAM DIAM





KEWIBAWAAN SEBAGAI LELAKI

DAN

KESEMPURNAAN SEBAGAI WANITA








JANGAN JADI HILANG MARUAH

DIMALAM PERTAMA

DAN

GAGAL... REBAH TERKULAI

DIKAMAR PENGANTIN SENDIRI

YANG TERHIAS INDAH

MALANGNYA MENJADI

KAMAR SURAM

KEHILANGAN GAH

DAN MEGAHNYA..





















Salam semesra kasih ku nan abadi
       Ummul Hanna AlHannah














Selasa, 5 April 2016

Terima kasih kepada semua





Salam sejatera kepada semua yang di hormati
lagi dikasihi Allah s.n.w.







ALHAMDULILLAH...





Berakhirlah sudah tawaran promosi PAKEJ RAWATAN

di sepanjang bulan Fab dan Mach 2016 ini,

terima kasih kepada semua

yang datang memenuhi jadwal temu janji rawatan

dan penuh sabar menjalani rawatan

semoga semuanya di rahmati Allah

dengan segala anugrah dan nekmat KESEMBUHAN

Aamiin..






PESANAN BONDA...



1 -  Makanlah ubat dengan teratur sepertimana yang bonda sarankan.

2 - Lakukan senaman asas tenaga batin dengan sempura

     selama tempuh yang bonda berikan.

3 - Jangan sekali - kali mencuba melakukan kembali
      tabi'at buruk yang pernah di lakukan sehingga membawa
      kepada KEMUDHARATAN
      KEMUSNAHAN  dan KERUGIAN diri sendiri.








TIDAK ADA PENYAKIT
YANG TIDAK BOLEH DI UBATI MELAINKAN MATI !








Salam semesra kasih ku nan abadi dari
  (Bonda Ummul Hanna Al Hannah)

Selasa, 16 Februari 2016

Tawaran promosi dilanjutkan sehingga ke akhir february.

Salam..




Bertemu kembali

sukacita untuk maklumat disini

TAWARAN


Yang bermula dari 7 feb 2016 - 14 Feb 2016





DI LANJUTKAN  SEHINGGA KE AKHIR FEBRUARY 2016





ATAS PERMINTAAN PESAKIT2

YANG TIDAK BERKESEMPATAN

UNTUK MENJALANI RAWATAN..








JUGA DI BERI KESEMPATAN

KEPADA SESIAPA YANG MEMBAYAR

WANG PENDAHULUAN TERLEBIH DAHULU (booking)

DI DALAM BULAN FEBRUARY INI

IA DI KIRA HARGA RAWATAN PROMOSI

WALAU PUN KETETAPAN JADWALNYA

SELEPAS BULAN FEBRUARY ( Mac 2016 )

( SEPANJANG BULAN MAC 2016.)







SELEPAS INI TIADA LAGI TAWARAN !









REBUTLAH KESEMPATAN

DAN PELUANG YANG ADA






SELAGI TAWARAN MASIH ADA  !









DARI HARGA ASAL 1,200rm  kepada  950rm  SAHAJA

UNTUK 3 KALI RAWATAN (3 HARI )

BERSERTA PEMERIKSAAN DAN UBAT.









HUBUNGI TALIAN INI

UNTUK KETETAPAN JADWAL TEMUJANJI ANDA.


0123730466 / 0136673006


10am ke 10pm

SETIAP HARI










HANYA MENERIMA PAGGILAN SAHAJA

TIDAK MELAYANI SMS / WHATSAP  !













Salam semesra kasih nan abadi
Bonda Ummul Hanna









Rabu, 3 Februari 2016

Tawaran Pakej Rawatan ...

Salam di akhir Januari 2016









Kebiasaanya ...
amalanbonda menawarkan
potongan harga
disetiap awal tahun..








Eeeeh eeeeeh ...
terlupa ke  ?










BUKAN TERLUPA

TETAPI SENGAJA ...











Kepada yang telah menghubungi
dan sedang merangcang
jadwal temu janji
juga kepada yang baru
mengintai disebalik tirai
amalanbonda









TANPA KERAGUAN

SINGKAPLAH

MENJELANG CUTI RAYA CINA INI

AMALANBONDA MENAWARKAN

SELAMA SEMINGGU SAHAJA










BERMULA DARI 7Feb 2016

SEHINGGA 14Feb 2016














DENGAN HARGA  950rm SAHAJA

UNTUK 3 KALI / 3 HARI RAWATAN









JANGAN LENGAHKAN
JADWAL ANDA
HUBUNGI DARI SEKARANG














SEBELUM JADWAL PENUH & PADAT























NO TALIAN UNTUK DIHUBUNGI

012-3730466 / 013-6673006

HANYA PANGGILAN SAHAJA

TIDAK MELAYANI SMS & WHATSAP  ! ! ! ! ! ! !


















































SIAPA CEPAT

DIA DAPAT  !











Salam semesra kasih ku nan abadi
Bonda Hanna Al Hannah






























Selasa, 5 Januari 2016

Tungguuuuuuuuu !

Assalamualaikum...
kepada semua yang di kasihi
lagi disayangi
semoga semuanya
didalam lindungan dan rahmat Allah snw.
Aamiin.








Agak lama
halaman kecil ini tidak dilewati
dan diterokai
terima kasih kepada yang setia menggunjungi
yang terus menerus merisik khabar
dan tanpa lengah
mengatur jadwal temu janji..
amat dan teramat dihargai .









Kita menutup Fail Rawatan 2015
dengan pelbagai kes dan masalah
yang kita berkongsi
buat mentaulani diri
dari setiap paparan benar disini
yang dapat dijadikan
contuh / iktibar
panduan dan batas sempadan
bagi yang ingin memperbaiki
setiap kekhilafan perilaku
yang banyak menggundang musibah
dan memusnahkan sebahgian
dari kehidupan yang dimiliki.









Dan Fail Rawatan 2016
mula dibuka,,
diselak lampir demi lampirnya
biarkanlah ia memenuhi
dengan segala cerita2 yang ada
yang juga akan dikongsikan bersama nanti











Tungguuuuuuuuuuuuu   !



















Salam semesra kasih ku nan abadi
Hanna AlHannah