Amalan Bonda: Sudah Kesuntukan waktu..

Pengikut

Isnin, 29 Jun 2015

Sudah Kesuntukan waktu..



Hari kedua rawatannya sebelum sampai dia mengirimkan SMS ini.







Dia menjalani rawatan dengan cara tergesa - gesa
call dan terus cfirm yang kebetulan
memang ada jadwal yang kosong pada hari itu
dia bernasib baik....





Dalam pengendalianan kesnya
dia teramat  mudah untuk di bawa berbicara
dan senang mendengar apa yang diperkata,
patuh menerima arahan
dan apa yang disarankan.









Rajah data pemeriksaanya ...







Masalahnya tidak begitu kriktikal
jika hendak dibandingkan
dengan pesakit pesakit lain yang lebih serius
serius tak serius pun
masalahnya SUDAH 12thn...
bermula dari usianya 15thn




Dan menurut ceritanya..
Pernah LANGSUNG TIDAK BERFUNGSI
SELAMA SETAHUN...





Dia melakukan onani tegar
selama setaun bermula dari usianya 14thn
setahun kemudianya
terus perlahan lahan
MEMAMAH DIRINYA ...
sehingga dia sampai ke bilik rawatan amala
kaadaan yang dirasakanya TERAMAT PARAH
dari sudut PEMERIKSAAN dia tidak begitu serius...









SMS di hari terakhir rawatanya sebelum dia samapi..





Dia tiba dihari ketiga rawatan
dengan senyuman Kegembiraan
rupa rupanya itulah juga
SENYUMAN KEBAHAGIAN...




" Sebenarnya bonda minggu depan hari jumaat
saya Nikah maafkan saya tidak memberitau bonda
banyak yang ada dalam fikiran saya selain masalah ini
SAYA TAKUT... bonda marah dan menolak
untuk MERAWAT SAYA
kerana saya sudah  kesuntukan waktu..
yang ada cuma seminggu saja lagi
syukur Allahmdulillah sangat sangat bonda dapat membatu.. Aamiin "



















Salam semesra kasih ku nan abadi
                    Bonda


Tiada ulasan:

Catat Ulasan