Amalan Bonda: Mengapa tidak percaya ke ?

Pengikut

Sabtu, 30 Ogos 2014

Mengapa tidak percaya ke ?

Sumpah Lillah sya macan tak percaya ...





Rumah tangga yang dibenanya sudah mencangkau 5 tahun
kerjayanya sebaagai seorang yang berkalibar didalam politik tanah air
banyak mengterasingkan jarak keintimanya bersama istrinya
yang juga berkerjaya yang sama..





" Ketika saya memerlukan dia takada
ketika dia memerlukan saya pula takada "





Inilah segunung keluhan yang di bawa
ke meja seterusnya ke bilik rawatan amalan bonda
yang juga tercatit di fail rawatan amalan bonda.




" Nak tak nak ' BUAT SENDIRI "  tambahnya





" Dan kini dah 2 tahun
saya langsung tiada ereksi pagi
tidak boleh melakukanyanya
juga bila terkadang-kadang
ada kesempatan kami bersama..
di umur saya yang belum pun lagi
40 tahun saya menjadi amat risau
orang melihat saya berjaya dalam kehidupan
tetapi saya ada kekurangan dalam diri..
saya tidak mampu membahagiakan seorang isteri
dari segi hubungan batin ..
zahirnya saya mampu memberikan apa saja kepadanya
birthday dia last years saya belikan merc ..
orang fikir saya bahagia
tetapi bonda .. sayalah lelaki paling MENDERITA !
dengan masaalah kecing kerap
dan benda' saya yang sudah tidak berfungsi.."

Penjelasan panjang lebarnya...







Sekedar gambar hiasan..






Dia sampai tepat pada jadwal temujanjinya
setelah melakukan pemeriksaan di terus diberi laluan ke bilik rawatan
selesai rawatan seperti biasa ia diberkan ubat yang pertama untuk hari itu
ia akan mengambil dua kali lagi pada sebelah petang
dan sebelum tidur malam..
dan menasihatinya supaya ia banyak minum air kosong
dan bertemu kembali 10 pagi esok
di rawatanya yang ke 2..





Seperti dijanjikan
tepat 10 pagi esoknya dia muncul di depan pintu
bersama drivernya...
belum sempat di  persilakan dia duduk
dalam kaadaaanya yang tidak keruan
munkin sesuatu perasaan menguasai hati dan mindanya
untuk memberitau tidak dapat lagi nak bersabar




"  Bonda sumpah LIllah saya tak dapat tidur malam tadi..

" ahhhhhhhhhh kenapa ? dalam hati bonda memikirkan
munkin aku tersalah sentuhan membuatnya sakit.....


' Ya Allah bonda ..
start kul 3 dia bangun tegang
sampailah mandi solat subuh baru dia turun.......
SAYA MACAM TAK PERCAYA....."







 hahahaha ....




ALHAMDULILLAH.. Aamiin






Salam semesra kasih ku nan abadi
      Bonda Hanna Al Hannah






Tiada ulasan:

Catat Ulasan