Amalan Bonda

Pengikut

Selasa, 16 Mei 2017

Tawaran Pakej Rawatan Menjelang Ramadhan

Selamat bertemu kembali





Salam kemafan

Setelah sekian lama menyepi

Sekian lama halaman kecil ini terbiar sepi

Dari sebarang maklumat terkini...




TERIMA KASIH



Kepada seluruh pengunjung setia

Yang masih SETIA menggunjungi

teramat sanggat dihargai


ALHAMDULILLAH


Aamiin











Ye


Ramadhan yang dirindui akan tiba lagi


Untuk ini


BERMULA HARI INI


16hb// 5 / 2017  sehingga 27hb / 5 / 2017


AMALAN BONDA


MENAWARKAN LAGI dan LAGI



TAWARAN HARGA



SEMPENA MENYAMBUT RAMADHAN


DARI HARGA PAKEJ RAWATAN ASAL


UNTUK TIGA KALI /3 HARI RAWATAN


1,200rm KEPADA 1,000rm SAHAJA !



BAGI YANG TELAH PUN MENGHUBUNGI


UNTUK MENETAPKAN JADWAL TEMU JANJI


DAN KEPADA YANG BARU MELAWATI LAMAN INI


REBUTLAH !


INILAH PELUANG KEMASAN ANDA


JANGAN DILEPASKAN !



TAWARAN DALAM MASA 10 HARI SAHAJA



HUBUNGI TALIAN AMALAN BONDA



012 - 3730466  / 013 - 6673006


10am ke 8.30pm / setiap hari



SEHINGGA BERTEMU


DIBILIK RAWATAN AMALAN BONDA











Salam semesra  kasih ku nan abadi

 ( Bonda Ummul Hanna Al Hannah )

Jumaat, 24 Februari 2017

TEMPUH RAWATAN DI LANJUTKAN

Tempuh Rawatan di lanjutkan ,,,
dengan bayaran pendahuan 200rm sebelum 1hb march 2017







Salam semesra kasih ku nan abadi





Sukacita dimaklumkan

kepada pesakit2 yang tiada berkesempatan

dengan tawaran Pakej Rawatan musim  pertama 2017






Anda semua boleh mendapatkan HARGA TAWARAN

yang ditawarkan dari 18hb feb 2017 sehingga 28hb feb 2017






DENGAN MEMASUKAN WANG PENDAHULUAN

SEBANYAK 200RM KEDALAM ACC BANK ISLAM

O6055 02033 0845

ATAS NAMA ZAINUN BT MOHD NOR

SEBELUM BERAKHIR 28hb FEB 2017





DAN ANDA

BOLEH MENETAPKAN TEMU JANJI ANDA

BERMULA DARI 1hb MARCH 2017

SEHINGGA 10hb MARCH 2017





TIADA TAWARAN LAGI SEHINGGA 10hb MARCH 2017






SEGALA URUSAN TEMU JANJI



HUBUNGI TALIAN



012 - 3730466 / 013 - 6673006



WAKTU PANGGILAN

10pagi ke 10malam


TIADA URUSAN DENGAN WHATSAAP !

DAN SMS !






REBUTLAH PELUANG YANG ADA


SELAGI MASIH ADA TAWARAN !








SALAM SANTUN PENUH HORMAT
                       BONDA
         Ummul Hanna Al Hannah

Sabtu, 18 Februari 2017

Rebutlah Peluang TAWARAN HARGA

Bonda Ummul Hanna Al Hannah




AMALANBONDA




BERMULA HARI INI

18 /2 / 2017  sehingga  28 / 2 / 2017






Menawarkan harga Pakej Rawatan

Masalah Lelaki

Untuk tiga kali rawatan ( 3 hari )

DARI rm1,200

KEPADA rm950 SAHAJA !






REBUTLAH PELUANG INI

SELAGI TAWARAN MASIH ADA !





BUAT PANGGILAN TERUS

KETALIAN AMALANBONDA

012 - 3730466  /  013 - 6673006

Dari 10am  -  10pm







UNTUK MENETAPKAN JADWAL TEMU JANJI ANDA











TIDAK MELAYANI SMS /  WHATSAAP







Salam semesra kasih ku nan abadi

Bonda Ummul Hanna Al Hannah

Khamis, 9 Februari 2017

Bersabarlah sayang ...

Assalamualaikum ....

Salam pertemuan kembali
di kesempatan ruang dhaif ini.
setelah sekian lama menyepi
lantaran kesempatan yang terlalu  tercatur
oleh kaadaan ...


Teramat berbesar hati kepada
yang sudi CAKNA
dan meminta untuk menatap
sorotan kesah2 benar
dan cerita2 terbaru
dari fail rawatan amalanbonda.
dalam beberapa bulan kelewatan ini
tanpa sebarang kesah
yang mengesahkan akan kesah2nya



Hendak di ceritakan pun ia nya hampir sama
cuma corak nya saja yang berbeza
In Sha ALLAH
akan dipaparkan kembali satu demi satu.







Diantaranya

Bagaimana kesah kehidupan yang berjauhan
membuat tetus menerus bermain dengan tangan
selama 5 tahun GAGAL melakukan
walau pun cuma untuk
SEKALI SAHAJA !







" maafkan abang sayang abang pun tak tau ngapa jadi gini ... "
( sekedar gambar hiasan sahaja )





Terpacul di pintu pagar diawal pagi
setelah sah sebagai suami selama seminggu
tapi ia TERTUNDUK LAYU dan KAKU !









" Ngapalah saya kawin gan awak .. langsung TAK GUNA !..."
( sekedar gambar hiasan sahaja )





Dan ada juga yang
Jadwal BULAN MADU tertangguh
curi2 datang buat rawatan
nak bayar duit tak cukup
juga TERTANGGUH
menyambung rawatan
tapi barang dah
BOLEH DI GUNA PAKAI ...




" rasa dah cam ok je ni.. nasib baik ok BOLEH GUNA ...
Duit Rawatan tak habis bayar lagi camna nak sambung rawatan ni ..."
( sekedar gambar hiasan sahaja )









TUNGGUUUUUUUUUUUUUU !







APA PUN HUBUNGI TALIAN

012 - 3730466 / 013 - 6673006

10am -  10pm

SETIAP HARI



NO whatsap !
Jangan buat pangilan diluar waktu ini !








salam











Isnin, 31 Oktober 2016

Jangan sampai masalah hingga ke tahap KEMURUNGAN

Kegusaran anda menambahkan lagi  keparahan anda
( sekedsr gambar hiasan )






Selamat bertemu kembali
setelah sekian lamanya menyepi
di halaman kerdil ini.





Dalam kesibukan merawat
pesakit yang rata2
membawa permasalahan
yang sudah BERJERUK lama
amat bertuah rasanya
di pihak Amalan Bonda
yang didatangi oleh pesakit2
yang baru bermasalah seminggu dua
atau pun sebulan dua
purata semuanya
yang sudah BERTAHUN2 lamanya





Paling MEMENINGKAN
menjeggah tanya
dengan cara BER - WHATSAP
dan ber - SMS




Nak di layan salah
tidak di layan pun salah
jadi semua
SERBA SALAH




Pada hal dah di tulis BESAR2
di sebelah kanan laman ini





BUATLAH PANGGILAN TERUS ! ! !
PAYAH SANGGAT KE ?
KENE TANGKAP POLIS KE
KALAU CALL aaaah ?





Berbalik kepada kes


Terpaksa juga terkadang
untuk jadi sedikit KURANG AJAR
demi erti kebaikan dan kesejahtera
para2 pesakit semua
boleh dikatakan
98% puncanya




ONANI !

ONANI !

ONANI !




Dari budak2
sampai diwasa
dari diwasa sampai kawin




TAK HABIS2
TAK BERHENTI2
dengan BERONANI



Buat gan bini tak boleh
OANAI boleh ... adoooooooiiiiii hai
dah kawin wat apa ?







Bila sampai ke pejabat Amalan Bonda setenggahnya sudah pun dalam kaadaan MURUNG
sampaikan dah berpuluh tahun bermasaalah sehinggakan isteri lebih selesa
berkongsi bilik dengan anak2...
( sekedar gambar hiasan )







Bagaimana menanggani masaalah ini ?

Nak sembuh
nak pulih
nak elok
nak mantap
( Dah pun hidup segan mati tak mahu )


DUIT PULAK JADI PERSOAALAN !





FIKIRKANLAH


KEHEBATAN ANDA


yang sudah beransur2 PUPUS



DAN KEBODOHAN ANDA

DENGAN TANGAN ANDA SENDIRI

DUIT YANG DICARI BERTUNGKUS LUMUS






Aapabila yang dinamakan KELELAKIAN
telah hilang AYAM JANTAN tidak lagi BERKOKOK




DAPATKAH BERBAHAGIA



DENGAN DUIT SEMATA2





KEJAGUHAN DI TEMPAT TIDUR

BUKAN PADA WANG RINGGIT


TETAPI

PADA TAJI YANG TIDAK RAPUH !





Salam semesra kasih ku nan abadi
                 BONDA
  Ummul Hanna Al Hannnah




Isnin, 17 Oktober 2016

Sebulan menyepi selamat bertemu kembali

Maafkanlah diatas sekian lama menghilang
sehinggakan ada yang call bertanya





' Bonda ngapa tak update ...
mengapa takada cerita baru ?





Sebenarnya Bonda tetap ada
tidak kemana2 pun menghilangnya
senggaja nak menduga kerinduan semua
kepada laman kecil lagi dhaif ini




Rupa2nya
banyak juga yang rindu dan sayang..
pada amalanbonda dan Bonda ya















Eeeeeewahh PERASAN lah pulak hehehe





Tiada cerita yang hendak dikongsikan kali ini
In Shaa Allah esok lusa
kita kembali bercerita
Lagi dan Lagi...





Dan untuk kesekian kalinya
ingin di ingatkan Lagi dan Lagi
cara terbaik BERURUSAN




BUATLAH PANGILAN !




KE TALIAN


012 - 3730466 / 013 - 6673006


10 pagi ke 10 malam

Setiap Hari







Salam semesra kasih ku nan abadi

   
             Bonda
Ummul Hanna Al Hannah



















Isnin, 25 Julai 2016

Perkongsian

Bahang kehanggatan syawal masih lagi terasa
Salam ampun maaf sekali lagi dilorekan disini









Andai selama ini banyak celoteh2 Bonda
Yang menyilu hati
Kalian2 semua.
MAAFKANLAH Bonda








Pakej Rawatan Ramadhan
Banyak menemukan kes2 yang unik
Dan agak pelik
Namun tidak dapat dimuatkan semuanya disini
Sebagai bahan PERKONGSIAN






Yang dapat dimuatkan disini hanyalah yang ada KEISTIMEWAANYA sahaja






Dia membuat bayaran tunai
Sehari sebelum raya
Merebut peluang bayaran yang ditawarkan
Oleh amalanbonda






Dan temujanji rawatanya
bermula pada 19 july 2016 - 21 july 2016
jadwal waktunya selama 3 hari ini 8.30 malam.










Dia seperti sudah diselubungi KEMURUNGAN
(Sekedar gambar hiasan)




KES

1 - Setiap kali buang air besar air maninya keluar
      Seperti Injakulasi
      Tanpa ada rasa RANSANGAN


2 - Kencing TITIS


3 - Setiap kali bersama isteri
     Urat telor / Telor sebelah kirinya MENEGANG



4 - Kepala Vitalnya TERMASUK KE DALAM
     Nampak hujungnya sahaja


5 - Kencing keluar pada 1 lubang lain
     Lubang asal semula jadinya TERTUTUP
     Di usianya 15 tahun


6 - Bermasaalh dari usia 15 tahun
     Good morningnya 3 ke 4 bulan sekali


7 - Jatuh motor TERHENTAK
     menanggung kesakitan pada tulang Sholbi
     dan tulang belakang dari usia 17 tahun
     sehinga ke hari rawatanya dia berusia 37 tahun
     bermakna 20 tahun penanggungan.



8 - Seorang penagih onano TEGAR
     melakukan setiap hari dan BERKALI-KALI
     di usia 12 tahun
     usia 15 tahun PUNAH RANAH !





9 - Terus dan terus BERONANI
     tanpa henti tak boleh  pun
     DIBOLEHKAN juga dalam segala UPAYA yang ada





10 - Berkahwin di usia 33 tahun
       dalam kaadaan hidup segan mati tak mahu
       Alhamdulillah dikurniakan seorang anak
       baru berusia 2 bulan.. Aamiin
       walau dalam kaadaanya kadang bagun kadang tidak
       bagunya pun dalam kaadaan menda tu sontot
       ada kepala saja dan macam pisang masak yang direbus
     

 



Inilah satu kes
yang paling banyak MASAALAHNYA
yang kene ditangani dan diselesaikan
oleh amalanbonda
DEMI KEBAHAGIANYA .
Kebahagian seorang insan.



Seperti biasa di hari pertama rawatanya
setelah selesai menjalani pemeriksaan
dia dipersilakan ke bilik rawatan
selesai rawatan pertama dia diberi ubat dalam dos tertentu
sehingga bertemu kembali esoknya jam 8.30 malam.





PALING MENGEJUTKAN ...


8.30 pagi
20 july 2016 bonda menerima
msg whatsapnya



" Salam bonda
Alhamdulillah dia bangun 2 kali
balik dari tempat bonda semalam dia bangun
dalam 1.30 pagi agak menyurung dah tapi tak lama
dalam 2 mimit sahaja dan ada ketegangan dari sebelumnya.. "






hahahahaha...
tak sabar2 dia nak tunggu malam datang
dan bagi tau..






Sehinggalah kerawatan ke 2 dan ke 3nya
setiap kali dia melangkah pulang
beriring SENYUMAN
yang PENUH BERKEYAKINAN












Salam semesra kasih setelus hati nan abadi
        Bonda Ummul Hanna Al Hannah